vrijdag 29 maart 2013

haarbandjes

haarbandjes by bijleonie
haarbandjes, a photo by bijleonie on Flickr.


Een tijdje geleden maakte ik al een haarbandje voor het vriendinnetje van mijn oudste zoon, vorige week haakte ik er nog één voor een vriendinnetje van jongste zoon. die heb ik niet op de foto gezet.
Nu komen er regelmatig ineens meisjes op me af als ik mijn kinderen naar school breng : ze kijken dan smekende oogjes naar me op en vragen : mevrouw wil u alsjeblieft er voor mij ook één maken
Ja en dat kan ik dus niet weerstaan he ! daarom voor drie dames uit de klas van de oudste drie gehaakte haarbandjes, ik haakte gewoon een bandje in twee kleuren en de bloem die ik eerder op mijn blog al beschreef
Dus na de pasen mag zoonlief drie cadeautjes uitdelen.
Verder ben ik niet aan zoveel dingen toegekomen omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt , maar een paar van die kleine werkjes kunnen wel even tussendoor.

uwyh 38, 39 en 40

1 opmerking: