woensdag 6 februari 2013

hanger spijkerstof

hanger spijkerstof by bijleonie
hanger spijkerstof, a photo by bijleonie on Flickr.

Als laatste dacht ik zou ik dit ook kunnen doen met stroken stof, dus knipte ik een spijkerbroek in stroken maar liet steeds aan de bovenkant twee stroken aan elkaar zitten .
Ik haalde ook de riemlus van de spijkerbroek en stak daar de stroken door
Daarna weer knopen met de scoubidoe techniek en voila een grote sleutelhanger van spijkerstof , of misschien ook leuk als tashanger aan een stoere of juist hele lieve tas
ywyh nummer 24

2 opmerkingen:

  1. Wat grappig hoe je steeds een heel ander resultaat krijgt met dezelfde techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat vind ik ook zo leuk en mijn man gaat me nog een andere knoop leren :00)) leuk hoor om te doen

    BeantwoordenVerwijderen