woensdag 13 februari 2013

col van dikke wol

col syl by bijleonie
col syl, a photo by bijleonie on Flickr.

Mijn nichtje is geslaagd
Een tijdje geleden vroeg ze me al een col voor haar te breien, in knal roze of paars
Toen kon ik de juiste wol niet meer vinden , nu zag ik bij de zeeman twee bollen liggen en kocht ik ze meteen
Ik heb 72 steken opgezet en steeds ( na de kantsteek) 2 recht 2 averecht gedaan totdat de twee bollen bijna op waren.en daarna onzichtbaar aan elkaar gemaast.
Van het kleine restje dat over was knoopte ik nog een grappige tashanger of sleutelhanger.
morgen kijken of het in de smaak valt.

2 opmerkingen:

  1. \WAt een lekker kol zeg, heerlijk daar zal ze vast blij mee zijn het is er echt weer voor
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit. Leuke kleur ook! Groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen