zondag 6 januari 2013

o jee

o, jee nu is het bij mij dus ook zover , ik kan geen foto's meer uploaden
tip gekregen om dan via een flickr account te uploaden dat zou wel werken
Dus dacht ik dan probeer ik eerst of het ook via mijn pinterest gaat , maar helaas dat werkt niet
dus morgen maar eens bekijken hoe ik een flickr account aanmaak
Of heeft iemand andere tips , heb ook wel eens gehoord dat je ruimte kan bijkopen is op zich ook geen probleem maar heb geen bericht gekregen zag gewoon ineens dat uploaden niet meer lukt dus geen idee waar ik dan moet zijn
tips en trucs zijn van harte welkom
het showen van mijn tas die net af is moet dus even wachten helaas :((

2 opmerkingen:

  1. google chrome installeren en je hebt geen last meer, succes met je beslissing

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je misschien al een google+account? Als je een google+account neemt, kun je dit aan blogger koppelen en kun je ook eindeloos foto's uploaden. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen