donderdag 24 mei 2012

thee zakjes zakje

Voor mijn beide schoonzusjes maakte ik een theezakjes zakje in rood wit en blauw, in een envelop één naar griekenland en één naar canada.
Ik vergat daar een foto van te maken , maar borduurde wel nog even verder op theezakjes zakjes.
ik maakte dit uiltjes zakje
het is zeer simpel gewoon een rechthoek breien dat om een theezakje past een klepje maken waarbij je minderen moet aan weerskanten om een driehoekje te krijgen en dan een stukje vilt erop naaien en twee oogjes erop doen. deze sluit met een drukknoopje maar met klittenband is denk ik beter ( dat had ik natuurlijk niet in huis en je kent dat wel , het moet af dus dan maar iets anders bedacht)

Daarnaast maak ik een kleinere variant op de zwart wit tas , voor een meisje dat hierin haar tien uurtje mee naar school gaat nemen , natuurlijk in echte meiden kleuren
ik ben nu zover :

1 opmerking:

  1. Ik zie dat jij ook lekker druk bezig bent, Leuk dingen allemaal weer zeg.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen