maandag 13 februari 2012

bijna af

Mijn laatste project is bijna af.
Zoals je misschien kan zien is het een babytrappelzak, lekker warm van dikke wol phildar rapido in twee kleuren. ( heerlijke wol om mee te breien)
In het originele patroon zitten bij het mutsje en de voetjes knopen , maar dat leek me niet zo prettig voor de baby, ik heb daarom de boven en onderkant dichtgemaakt met een festonsteekje , idee van mijn schoonmoeder.
Hierdoor is er binnenin geen naad en blijft de zak lekker zacht tegen het babyhoofdje aan.
Ik moet nog wat draadjes wegwerken ( en daar hou ik niet zo van ) en wat knooplusjes maken en knoopjes aanzetten want de zijkant doe ik wel net als in het patroon met knoopjes
als het af is plaats ik nog een update.
Nu ziet het er dus zo uit:
en het patroon komt hier vandaan :

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00689/Phildar_patroon_Tra_689689a.pdf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten